Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekonomické a právní aspekty značky
Kazdová, Hana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obchodním značkám se zaměřením na jejich oceňování. Práce postupně v kapitolách navazujících na úvodní teoreticko-metodologickou část naplňuje své tři hlavní cíle. Prvním z cílů je analyzovat právní ochranu obchodních značek v České republice. Provedená analýza ukazuje, že jsou u nás chráněny všechny typy obchodních značek, a to především čtyřmi instituty soukromého práva - ochrannými známkami, obchodní firmou, ochranou osobnosti a nekalou soutěží. Dalšími cíli práce je ocenit dvě dnes již nepoužívané značky Enron a WorldCom k roku 2000 a navrhnout způsob zachycení poklesu jejich ekonomické hodnoty v dalších letech. Obě značky jsou oceněny metodou licenční analogie a je zjištěno, že měly ve své době velmi vysokou hodnotu. Práce dále navrhuje uplatnění míry úmrtnosti obyvatelstva k zachycení poklesu hodnoty značek po ukončení jejich používání a zobrazuje pokles hodnoty značek Enron a WorldCom do roku 2025.
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Vránová, Helena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření v letech 2005 až 2009. Následuje představení zkoumaných deníků, včetně popisu jejich obsahové náplně, profilu čtenářů a nových technologií. Součástí praktické části je výběr vhodné metody pro ocenění obchodních značek deníků. Pro zajištění správné aplikace zvoleného přístupu ocenění byla provedena externí, finanční a SWOT analýza. Výsledky ocenění ukázaly, že nejvyšší finanční hodnotu má značka Mladá Fronta DNES, druhé v pořadí je Právo, následují Hospodářské noviny a Lidové noviny.
Budování korporátní značky
Wisterová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Urválková, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématikou budování korporátní značky. Hlavním cílem je zanalyzovat proces budování a řízení korporátní značky. V teoretické části práce uvádí nástroje, které používají firmy k budování značky, a rozebírá další aspekty, které souvisí s tímto tématem. V praktické části aplikuje tyto nástroje na budování korporátní značky Yves Rocher, hodnotí jejich přínos a podává návrhy na vylepšení.
Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
Danilovich, Natalia Nikolaevna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.